Toto je samostatná oblast, která obsahuje několik směrů, a dá se do ní ledaco schovat. Základem je Public Relations, tedy působení na veřejnost. Dnes se tento pojem zúžil na práci s medii a jejich ovlivňování, ale není to jen to. Tato práce se dá rozdělit na podporu jednorázové akce (nový produkt, sportovní nebo kulturní akce), nebo dlouhodobé působení. Obojí však znamená úzkou spolupráci a komunikaci s médii (tištěnými – časopisy a noviny, i elektronickými – rozhlas, TV, internet). Vedle samotné komunikace, přípravy tiskových zpráv a tiskových konferencí provádíme také školení s mediálním tréninkem v TV studiu, s rozborem psychologa, za odborného dohledu redaktora či korektora. Připravujeme i strategie v součinnosti s plány klienta. Zkušenosti máme v tomto směru letité a z různých oborů. Například pro klienta z oboru energetiky jsme pracovali deset let v kuse. Pomáhali jsme uvádět nové modely automobilů, dlouhodobě spolupracujeme se seriálem vytrvalostních závodů automobilů, motorek a čtyřkolek.
V roce 2021 získala firma 24 Hours agency advertising s.r.o. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora byla mířena na účast firmy 24 Hours agency advertising s.r.o. na projekt 24 Hours agency advertising s.r.o. – Vytvoření webových stránek v Pšenčíkova 680/12, 142 00 Praha 12 – Kamýk, Česká Republika za účelem zefektivní svého fungování, rozšíření portfolia nabízených produktů a služeb a zvýšení podílu na trhu. Očekávaným výstupem je nový komplexní web žadatele.
Projekt 24 Hours agency advertising s.r.o. – Vytvoření webových stránek je spolufinancován Evropskou unií.
designed by dr-abe.cz 2021